Tecno3

www.tecno-3.it

شرکت ایتالیایی (Tecno3) در سال ۱۹۸۸ تاسیس شد و و از آن زمان در زمینه طراحی و ساخت سیستم هایی برای صنعت شیرینی و شکلات به ویزه کاکائو، شکلات، اجیل و محصولات نیمه ساخته و انواع کرم ها، با تمرکز بر کیفیت محصول نهایی، فعالیت می نماید.
تولید شکلات تا زمانی که برای قالب زدن آماده گردد، شامل دوزینگ و مخلوط کردن مواد اولیه (Dosing & mixing)، تصفیه و پالایش (Refining)، و کنچ محصولات است.
فرایند آجیل شامل تمیز کردن (Cleaning)، برشته کردن (Roasting)، لایه برداری (peeling) و خرد کردن (Grinding) است. آماده سازی این کرم که به عنوان محصول نیمه اماده استفاده می شود، می تواند با سیستم سنتی، اتوماتیک و یا مداوم (Continuous) انجام شود.
تکنیسین ها و تکنولوژیست های این شرکت به طور مداوم تلاش می کنند تا با به کار گیری برنامه های کاربردی و تدابیر جدید به خطوط تولیدی دست یابند، که در صورت تولید مستمر و تغییر روش سریع در خط تولید ، به صورت بی نظیر عمل کنند.
Tecno-3 به آزمایشگاه هایی با ماشین الات فرآیند مجهز شده است که این امکان را برای مشتریان فراهم می کند که محصولات خود را با پشتیبانی تکنولوژیست ها و تکنیسین های این شرکت به صورت آزمایشی تست کنند.

همچنین ببینید

TONELLI

www.tonelli.it B0019P 0019 شرکت Tonelli در سطح جهانی به عنوان معتبرترین برند در زمینه میکسینگ …